gadżety MCR

Dyskusja o zespole.

Moderatorzy: Administratorzy, Starszy moderator, Moderatorzy

Postprzez AnnC. » 24 mar 2008, o 22:29

a ja mam sporo koszulek, przypinek i plakatów.. no i tyle chyba, więcej chyba mi do szczęścia nie potrzeba, choć ostatnio zastanawiałam się nad bluzą, ale co tam, walić ją, tj. później xD
there's sunshine trapped in our hearts,
it could rise again..

muserka
Obrazek
Avatar użytkownika
AnnC.
Moderator
 
Posty: 2865
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 22:20

Postprzez Rebel_Kid » 25 mar 2008, o 10:35

Hm mam cztery- pięć plakatów i dwie naszywki, jedną przypinkę... no tyle:)
Rebel_Kid
 

Postprzez JoVela » 25 mar 2008, o 10:43

Natalia napisał(a):JoVela, agrafki MCR ?!
]

sory pomyliło mi sie z przypinkami haha xD
JoVela
 

Postprzez NaLa » 25 mar 2008, o 15:54

Zapomniałam jeszcze, że mam oficjalny kalendarz z MCR, na 2008 rok :-D
Na marzec mam akurat Ray'a jak gra :-)

I zdjęcie:
http://img267.imageshack.us/img267/2872/dsc01678ua9.jpg

Poza tym kupiłam sobie dzisiaj cztery piękne przypinki xD
Tu gramofony, a z czasem i serato
włącz mikrofony, ziomy pochodzą z Kato
Avatar użytkownika
NaLa
 
Posty: 992
Dołączył(a): 15 lut 2008, o 20:49
Lokalizacja: Katowice

Postprzez JoVela » 25 mar 2008, o 16:41

Ja mam w planach kupić se kalendarz właśnie.....
JoVela
 

Postprzez Nataljja » 25 mar 2008, o 18:46

Przyszywka.
Plakaty.
Popsuta przypinka.
Karteczkę w gipsowej ramce z napisam MCR.
Kalendarz.
Nataljja
 

Postprzez Kris-O » 25 mar 2008, o 18:54

hmm...Plakat, kilka zdjęć live, naszywka na spodniach i dwie przypinki. Noszę się z zamiarem kupna koszulki, ale 80 zł to nie drobnostka a te polskie są do kitu, moim zdaniem.
Kris-O
 

Postprzez darka » 29 mar 2008, o 11:13

o tak! NaLa, też mam ten kalendarz 8-) fajny jest
darka
 

Postprzez Nata_Lenka » 29 mar 2008, o 12:23

Ja mam:
-oficjalny kalendarz
-torbę
-kubek
-przypinkę, ale mi się popsuła
-8 plakatów
-koszulkę
Chyba tyle.
Nata_Lenka
 

Postprzez Sorrow » 29 mar 2008, o 14:12

Ja mam:
2 bluzki
bluzę
przypinkę
plakaty
no i płyty oczywiście :-P
Sorrow
 

Postprzez A*** » 29 mar 2008, o 14:47

Ja mam koszulkę i plakaty uh ah XD
Obrazek
Pięknie mruczy!!...Albo mocniej pada, albo jestem zwariowana... :lol:
Avatar użytkownika
A***
 
Posty: 1405
Dołączył(a): 6 maja 2007, o 08:09

Postprzez Angiee » 31 mar 2008, o 12:45

Ja tak skromnie: plakaty z gazet i naszywkę na plecaku:(
Angiee
 

Postprzez darka » 31 mar 2008, o 16:59

przypinki! jak mogłam o tym zapomnieć xD
darka
 

Postprzez Agrafka » 11 kwi 2008, o 08:36

- przecudnej urody płyta "The Black Parade"
- 3 plakaty, w tym jeden wielki z Wiednia
- dwie koszulki
- naszywka
- bilet z koncertu <3
(wygląda to, jak lista wszystkiego, co posiadam xD)
Agrafka
 

Postprzez Aga » 11 kwi 2008, o 12:25

ja mam;
plakaty i płyty XD (jak każdy),
kilka przypinek (?4),
koszulke (cudo) :D
i 2 naszywki
Aga
 

Postprzez czubeq » 11 kwi 2008, o 14:39

*dwie płyty
*kilka plakatów
*przypinkę (jedną zgubiłam na wycieczce szkolnej <beczy>)
*koszulki

[ Dodano: 11 Kwiecień 2008, 16:39 ]
aaa i jeszczę naszywkę :-)
Avatar użytkownika
czubeq
 
Posty: 183
Dołączył(a): 22 lut 2008, o 16:17
Lokalizacja: Hogsmeade.

Postprzez Gee-Gee » 11 kwi 2008, o 14:43

- Dwa plakay
- Plakaty z gazet xD
- wszystkie plyty oprócz LOTMS
- Plan lekcji
- Naszywke
- i planuje kupic plecak i koszulke...
Ostatnio edytowano 11 kwi 2008, o 16:29 przez Gee-Gee, łącznie edytowano 1 raz
Gee-Gee
 

Postprzez NaLa » 11 kwi 2008, o 14:44

czubeq_mcr napisał(a):*przypinkę (jedną zgubiłam na wycieczce szkolnej <beczy>)


Ja też kiedyś jedną zgubiłam, w autobusie :-/
a niedawno dostałam trzecią naszywkę :mrgreen:
Tu gramofony, a z czasem i serato
włącz mikrofony, ziomy pochodzą z Kato
Avatar użytkownika
NaLa
 
Posty: 992
Dołączył(a): 15 lut 2008, o 20:49
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Miss Midnight » 11 kwi 2008, o 19:55

To teraz ja:

*jedną bluzkę
*jeden plakat
*TBP i IBYMBYBMYL (w skrócie 1 i 3 ^^)
*naszywkę
-przypinkę

To tyle, nie widzę sensu kupowania więcej rzeczy, jet ok jak dla mnie ^^
Miss Midnight
 

Postprzez Rebel_Kid » 11 kwi 2008, o 19:59

Zapomniałam wspomniec o TBP i TCFSR :P
Rebel_Kid
 

Postprzez darka » 11 kwi 2008, o 20:05

plan lekcji mi przybył z MCR ;-) tzn. wydrukowałam, ale zawsze to coś.
darka
 

Postprzez Gee-Gee » 11 kwi 2008, o 20:06

darka, ja tez swoj drukowalam xD Ale Ciii, nie mow ze ci powiedzialam xD
Gee-Gee
 

Postprzez Aga » 11 kwi 2008, o 20:08

A ten plan lekcji można gdzieś ściągnąć???? XD Też bym chciała <zazdrości>
Aga
 

Postprzez Hey! Ramona » 11 kwi 2008, o 20:10

lajtowo. Normalnie jestem sobą zachwycona. Jaki jest sens kupowania nowych przypinek?
Sama sobie zmajstrowałam. I wygląda jak spod igły!
Miałam starą przypinkę. Chwyciłam scyzoryk i ją roz.. roztegowałam. Wydrukowałam sobie obrazek. Przytwierdziłam to tamto, obrazek założyłam, polakierowałam, żeby sie błyszczało i włala. Mam własną, unikalną przypinkę!!
Hey! Ramona
 

Postprzez mcrfan15 » 11 kwi 2008, o 20:56

A ja nie mam nic. Wiem, że brzmi to dziwnie, ale nie czuję wewnętrzenej potrzeby obnoszenia się z moją fascynacją do MCR. Ci którzy o tym wiedzą, to dobrze i chwała że nie trzeba tego powtarzać.
Siabadaba - tak o mnie mówią 8-) <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
mcrfan15
 
Posty: 1871
Dołączył(a): 1 lut 2008, o 23:02
Lokalizacja: matko bosko czenstochosko oessu majne boże

Postprzez NAtikA » 12 kwi 2008, o 08:11

mcrfan15 napisał(a):nie czuję wewnętrzenej potrzeby obnoszenia się z moją fascynacją do MCR. Ci którzy o tym wiedzą, to dobrze i chwała że nie trzeba tego powtarzać.

Bardzo mądrze napisane ;-)
Avatar użytkownika
NAtikA
 
Posty: 897
Dołączył(a): 5 maja 2007, o 17:53
Lokalizacja: z domu.

Postprzez Rebel_Kid » 12 kwi 2008, o 08:34

mcrfan15, słoneczko, już pisałam, że nie trzeba mieć gadżetów, żeby być fanem:) ładne podejście.
Jaki jest sens kupowania nowych przypinek?
jak się komuś nie chce robić bądź nie ma talentu?
Rebel_Kid
 

Postprzez paula641 » 12 kwi 2008, o 18:06

Ja mam:
-dwie koszulki,
-przypinke,
-dwie naszywki,
-duużo plakatów.
To tyle, nie mam zamiaru już chyba nic kupować, bo mama twierdzi że miłośc do nich mi minie i nie będę tego więcej nosić :mrgreen: Myli się... :evil:
Try to catch up, motherfucker!!
Avatar użytkownika
paula641
 
Posty: 98
Dołączył(a): 23 lip 2007, o 20:07
Lokalizacja: Lublin/dom

Postprzez -chem- » 12 kwi 2008, o 18:08

A ja mam:
-plakaty
-koszulkę
-piórnik
:mrgreen:
Peace4Palestine: @bobbryar do you think Gerard's wife's pregnancy will delay the relese of the new album?
bobbryar: @ Peace4Palestine yes. Because the baby is our new rapper


<kocha Boba> :lol:
Avatar użytkownika
-chem-
 
Posty: 343
Dołączył(a): 17 lut 2008, o 14:58
Lokalizacja: 1 nogą w Poznaniu

Postprzez .:DeadAlison:. » 13 kwi 2008, o 10:04

.:DeadAlison:.
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do My Chemical Romance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość