Dzieci MCR - BEZ FOTEK

Dyskusja o zespole.

Moderatorzy: Administratorzy, Starszy moderator, Moderatorzy

Re: Dzieci MCR - BEZ FOTEK

Postprzez Unicorn » 2 sie 2012, o 21:08

Myślę, że mi tam nie robiło różnicy czy mój tatuś farbuje włosy, nawet fajnie by było :-o . Z natury jestem niekonwencjonalną i kreatywną osobą więc domyślam się, że bardzo by mi się podobało, gdybym postawiła się w roli Bandytki. Cieszyłabym się, że mam takiego ojca jak Gerard. Gee na pewno dorósł do roli ojca i jest dla małej Bandytki oparciem, więc nie ma się o co martwić. Fajna, artystyczna rodzinka. : 3
Aw, cieszę się bardzo z narodzin Milesa, pierwszy chłopczyk MCR, nie mogę się doczekać jak podrośnie. ; 3 Uwielbiam małą Bandytkę, i Frankowe bliźniaczki. Te dzieci mają takie geny, że muszą wyrosnąć na fajne osobistości ;D
Face all the pain and take it on,
because the only hope for me is you alone
Avatar użytkownika
Unicorn
 
Posty: 73
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 21:45

Re: Dzieci MCR - BEZ FOTEK

Postprzez Sappy » 3 sie 2012, o 14:18

Nie wiem czemu, ale według moich wyobrażeń Bandit będzie w przyszłości taką fajną dziewczynką;dobrze się uczącą, chętną do pomocy, taką miłą dla wszystkich osobą, która nikogo nie ocenia.Wiem głupie mam wyobrażenia.
Cherry kojarzy mi się z taką chłopczycą lubiącą pograć sobie w piłkę czy coś, a Lily z taką delikatną dziewczynką, która strasznie dużo mówi. C;

Tak czy inaczej dziewczynki i Miles mają takie geny, że tylko pozazdrościć. :D
Sappy
 

Re: Dzieci MCR - BEZ FOTEK

Postprzez Grzywa. » 3 sie 2012, o 15:19

Skoro już mówmy jak ich sobie wyobrażamy to ja to widzę tak.

Bandit, to będzie inteligentce dziecko. Czy pójdzie w ślady rodziców? Będzie rozwijała się muzycznie czy plastycznie? Nie wiem. Być może. Zapewne będzie miała własny świat. Na pewno będzie dumna z taty jak i mamy.

Cherry, zbuntowane dziecko. Już ją widzę jak pyskuje do wszystkich :roll: . W dobrym sensie. Będzie umiała walczyć o swoje.

Lily, będzie spokojniejsza, ale również będzie miała tą zbuntowaną część w sobie. Myślę, że oby dwie będą pyskate i wygadane. Każda z nich będzie miała coś w sobie. Coś czego nikt nie ma, ale z kolei coś co w małym stopniu mają ich rodzice.

Nie wiem czy jasno się wyraziłam, ale te dzieci będę jednymi z osób które chcę spotkać po śmierci.
Avatar użytkownika
Grzywa.
 
Posty: 355
Dołączył(a): 2 mar 2012, o 20:42
Lokalizacja: Szklarska Poręba

Re: Dzieci MCR - BEZ FOTEK

Postprzez Unicorn » 3 sie 2012, o 21:10

Grzywa., a ja mam właśnie odwrotne przeczucia co do bliźniaczek, że Lily będzie bardziej zbuntowana a Cherry spokojna :-D
Avatar użytkownika
Unicorn
 
Posty: 73
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 21:45

Re: Dzieci MCR - BEZ FOTEK

Postprzez Grzywa. » 3 sie 2012, o 21:56

Unicorn, u mnie obydwie >3 Ale Lily taka bardziej 'ogarnięta', o! xD
Avatar użytkownika
Grzywa.
 
Posty: 355
Dołączył(a): 2 mar 2012, o 20:42
Lokalizacja: Szklarska Poręba

Re: Dzieci MCR - BEZ FOTEK

Postprzez ChemicznyPłaz » 4 sie 2012, o 15:16

Z tego, co pisał Frank na swoim twitterze, Lily dużo mówi i daje im mnóstwo powodów do śmiechu. Być może Cherry jest spokojniejsza, a może wszystko jeszcze się zmieni.
I wonder how Gerard feels with his one hotdog child and asian backbending wife

Mój TumblrKonto na kinomaniaku
Avatar użytkownika
ChemicznyPłaz
Moderator
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 14 lip 2009, o 20:33
Lokalizacja: (koło Żywca)

Re: Dzieci MCR - BEZ FOTEK

Postprzez VoltageCola15 » 5 sie 2012, o 11:35

Po tym wpisie - http://twitter.com/FrankIero/status/220260948911460355 wydaje mi się że Lily będzie taką grzeczną dziewczynką ze szczyptą buntu, mającą ogromną wyobraźnię, po kryjomu oglądającą horrory :D
Cherry to moim zdaniem imię nieco ostrzejsze niż Lily, więc wyobrażam ją sobie jako uczynną ale nieco tajemniczą i zbuntowaną dziewczynkę :3
"After all this time?"
"Always", said Snape.
Avatar użytkownika
VoltageCola15
 
Posty: 135
Dołączył(a): 14 lut 2012, o 18:50
Lokalizacja: Bełchatów

Re: Dzieci MCR - BEZ FOTEK

Postprzez Nessati » 21 maja 2013, o 18:25

Temat nieruszany od pewnego czasu, ale ja chciałabym "życzyć" Lindsey wszystkiego najlepszego z okazji swoich 37 urodzin! :D
Nessati
 
Posty: 18
Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 13:19
Lokalizacja: Katowice, Śląsk

Re: Dzieci MCR - BEZ FOTEK

Postprzez Antalia » 21 maja 2013, o 18:46

Też życzę Lindsey wszystkiego najlepszego, ale nie bardzo wiem, co ona ma wspólnego z "dziećmi MCR"?
Avatar użytkownika
Antalia
Starszy moderator
 
Posty: 517
Dołączył(a): 30 wrz 2007, o 13:05
Lokalizacja: Łódź

Poprzednia strona

Powrót do My Chemical Romance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron