Watchmen Video Shoot

Ciekawe fotki, zdjęcia z koncertów, sesje itd.

Moderatorzy: Administratorzy, Starszy moderator, Moderatorzy


Postprzez bebok » 2 sty 2009, o 22:22

O Gee jaki fryzik i wdzianko fajne też ma <mrze> xD :lol: Nooo wreszcie jakieś nowe zdjęcia, bo to może dziwne, ale normalnie stęskniłam się :lol: hahaha.
bebok
 

Postprzez mcrfan15 » 2 sty 2009, o 22:22

Siabadaba - tak o mnie mówią 8-) <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
mcrfan15
 
Posty: 1871
Dołączył(a): 1 lut 2008, o 23:02
Lokalizacja: matko bosko czenstochosko oessu majne boże

Postprzez mcr-ara » 2 sty 2009, o 22:26

albo mnie się wydaje albo ten chłop ZGRUBŁ :-( xD

a tak nawiasem: dobrze, że go widać. ;-)
mcr-ara
 

Postprzez AnnC. » 2 sty 2009, o 22:31

mcrfan15, no przecież zrobili cover piosenki na potrzeby filmu.
poza tym te fotki już od paru dni krążyły po buzznet.com
Ostatnio edytowano 1 sty 1970, o 00:00 przez AnnC., łącznie edytowano 1 raz
there's sunshine trapped in our hearts,
it could rise again..

muserka
Obrazek
Avatar użytkownika
AnnC.
Moderator
 
Posty: 2865
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 22:20

Postprzez hallow » 2 sty 2009, o 22:32

Nareszcie powiew świeżości :-D Gerard ma fajną fryzurkę i spoko wdzianko^^.
http://mychemicalromance....2009/01/w41.jpg Mikey też niczego sobie, ale Frank tam z tyłu jakoś dziwnie..
hallow
 

Postprzez Cherry » 2 sty 2009, o 22:35

http://mychemicalromance.com.pl/wp-cont ... 01/w41.jpg *dojrzała w tle Majkiego i ómarła*.
Cherry
 

Postprzez mcrfan15 » 2 sty 2009, o 22:36

mcrfan15, no przecież zrobili cover piosenki na potrzeby filmu.

;O Nic o tym nie wiedziałam. Jakiej piosenki?
Siabadaba - tak o mnie mówią 8-) <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
mcrfan15
 
Posty: 1871
Dołączył(a): 1 lut 2008, o 23:02
Lokalizacja: matko bosko czenstochosko oessu majne boże

Postprzez mcr-ara » 2 sty 2009, o 22:41

o boże! :shock: Majki! ;o ciekawie wygląda. tak... mniej ciapowato. w ogóle nie wygląda ciapowato. :-> mmm :twisted:
Magd, też nie wiedziałam :( ale nie chciałam pytać, bo mi było wstyd :((((

..gratuluję:
- dokładnego czytania forum;
- umiejętności wymawiania imienia Mikey [na pewno nie "Majkej"].

a dziękuję ^^
Ostatnio edytowano 1 sty 1970, o 00:00 przez mcr-ara, łącznie edytowano 4 razy
mcr-ara
 

Postprzez .:DeadAlison:. » 2 sty 2009, o 22:41

http://mychemicalromance.com.pl/wp-cont ... /01/w7.jpg o ja Cię jaki seks < gwałci monitor > xD

Nie no normalnie to kurde fajnie ich znowu móc zobaczyć :cry:

a czy wiesz, że za ten "seks" mogę odciąć ci którąś kończynę?
Ostatnio edytowano 1 sty 1970, o 00:00 przez .:DeadAlison:., łącznie edytowano 1 raz
.:DeadAlison:.
 

Postprzez darka » 2 sty 2009, o 22:58

w fajnym miejscu kręcono ten teledysk.
I podoba mi się to jak Gerard się ubiera, tzn. ten styl do niego pasuje ;]
darka
 

Postprzez NaLa » 2 sty 2009, o 22:58

Haha, Gerard dziwnie wygląda xD A może tylko tak mi się wydaje, bo dawno nie widziałam nowych zdjęć? :P
Tu gramofony, a z czasem i serato
włącz mikrofony, ziomy pochodzą z Kato
Avatar użytkownika
NaLa
 
Posty: 992
Dołączył(a): 15 lut 2008, o 20:49
Lokalizacja: Katowice

Postprzez A*** » 2 sty 2009, o 23:04

No, no fajne ich zobaczyć, Gee jaki boss xD
Obrazek
Pięknie mruczy!!...Albo mocniej pada, albo jestem zwariowana... :lol:
Avatar użytkownika
A***
 
Posty: 1405
Dołączył(a): 6 maja 2007, o 08:09

Postprzez AnnC. » 2 sty 2009, o 23:06

My Chemical Romance mają zamiar nagrać cover piosenki Boba Dylana “Desolation Row”. Ma on się znaleźć w ścieżce dźwiękowej filmowej adaptacji komiksu “Watchmen”.

tak w ramach przypomnienia. temat nawet o tym jest na forum, a ten wycinek to z newsów na stronie.

A***, szef gangu brudasów x)
jak pierwszy raz zobaczyłam te fotki, to szczerze się ucieszyłam, że Way znowu wygląda jak żul z kartonowego pudła ;D
Ostatnio edytowano 1 sty 1970, o 00:00 przez AnnC., łącznie edytowano 1 raz
there's sunshine trapped in our hearts,
it could rise again..

muserka
Obrazek
Avatar użytkownika
AnnC.
Moderator
 
Posty: 2865
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 22:20

Postprzez he-lena » 2 sty 2009, o 23:06

Fajne foty, podobają mi się na nich xD
http://mychemicalromance.com.pl/wp-cont ... 01/w41.jpg Tak, to jest zdecydowanie przeboskie :lol:

Kurde, czemu mnie nie wzieli do statystowania ja bym chetnie.. xD
Avatar użytkownika
he-lena
 
Posty: 266
Dołączył(a): 13 sie 2007, o 14:12
Lokalizacja: Wyszków

Postprzez Chemiczna_94 » 2 sty 2009, o 23:07

http://mychemicalromance.com.pl/wp-cont ... 01/w21.jpg jaki szesz xDDD

No fajnie ich znowu zobaczyć ;D Fajnie wyglądają, a Gee jaki fryz xDDD Bosko ;D
Chemiczna_94
 

Postprzez miss.ed » 3 sty 2009, o 00:09

Widać, że ciąża Gerardowi służy xD bo moim zdaniem schudł i dobrze. I podoba mi się bardzo ich look brud brud! ^^

a co ma piernik do wiatraka? nie mieszamy, słońce, prywatnego życia z zawodowym, on pewnie też tego nie robi.
Ostatnio edytowano 1 sty 1970, o 00:00 przez miss.ed, łącznie edytowano 1 raz
miss.ed
 

Postprzez soul » 3 sty 2009, o 09:52

http://mychemicalromance....2009/01/w11.jpg oj xD jak zobaczyłam to zdjęcie to, sam uśmiech się pchał na usta.! świetnie wygląda.!
"Oh my god! They killed Kenny! You bastards!"
Avatar użytkownika
soul
 
Posty: 388
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 14:29

Postprzez Klaudia » 3 sty 2009, o 10:23

No widziałam te fotki kilka dni temu. Fajnie ich znowu zobaczyć :lol: Wyglądają przecudnie, jak zawsze z resztą ;-)
Klaudia
 

Postprzez NothingAtAll » 3 sty 2009, o 10:26

Chyba jeszcze nikt o tym nie pisał, ale nie wiem czy to tak światło się odbija, czy może mi się tylko zdaje iż Mikey jest z lekka blondynem?
A ogólnie to mi się podoba tyle, że Gerard'a dziwnie wystylizowali...
NothingAtAll
 

Postprzez nusia » 3 sty 2009, o 10:47

No zdjęcia fajne i zapowiada się dosyć ciekawy teledysk xD
Pozostaje nam teraz czekać na całość.
nusia: my jesteśmy trójką puchaczy, trójką puchaczy i nie umiemy tańczyć czaczy ^^
Kris-O: hahaha przeczytałem trójką ruchaczy XD
mcrfan15: my jesteśmy trójką ruchaczy, my zadmy w lesie posłuchu ruchu, ruchu <pada>
Avatar użytkownika
nusia
 
Posty: 309
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 10:19
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez boom. » 3 sty 2009, o 11:00

Fajnie, że znów ich widać. Gee jakie wdzianko fajne xD
boom.
 

Postprzez AnnC. » 3 sty 2009, o 11:17

NothingAtAll, możliwe, że coś z tym łbem zrobił x)
there's sunshine trapped in our hearts,
it could rise again..

muserka
Obrazek
Avatar użytkownika
AnnC.
Moderator
 
Posty: 2865
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 22:20

Postprzez maia » 3 sty 2009, o 18:09

Łiii x) No naprawdę sie stęsknić można było za tymi mordkami xD Haha Mikey wygląda hym... dobrze ^^ Gee trochę przytył, widać to na tym zdjęciu http://mychemicalromance.com.pl/wp-cont ... 01/w41.jpg Ten brzusio wystający z paska xD A co do Franciszka... hym trochę tak słabo go widać xP
Dobre pogo nie jest złe!
:twisted:
Avatar użytkownika
maia
 
Posty: 942
Dołączył(a): 20 cze 2008, o 18:32
Lokalizacja: Ełk

Postprzez mcrfan15 » 4 sty 2009, o 11:14

Ach, to ta piosenka x(
http://mychemicalromance.com.pl/wp-cont ... 01/w51.jpg Ta scenografia jest świetna. Tylko czekać na całość..
Siabadaba - tak o mnie mówią 8-) <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
mcrfan15
 
Posty: 1871
Dołączył(a): 1 lut 2008, o 23:02
Lokalizacja: matko bosko czenstochosko oessu majne boże

Postprzez Sorrow » 4 sty 2009, o 13:46

Ale z nich hardkorowe chłopy w tym teledysku będą 8-) :lol:
Mikey mi się w takim wydaniu najbardziej podoba :twisted:
Sorrow
 

Postprzez Rebel_Kid » 5 sty 2009, o 16:55

http://mychemicalromance.com.pl/wp-cont ... /01/w7.jpg no i pozytywnie :D taki punk może być:D
Rebel_Kid
 

Postprzez Bloood » 6 sty 2009, o 19:19

Ładne te zdjęcia, i już się nie mogę doczekać tego teledysku, podniecenia wzrasta xd
Ale ja, tak jak mcr-ara, uważam, że Gerardowi się zgrubło.Ale nawet fajnie to wygląda jak taki tłuścioszek, chyba, że mi sie tylko wydaje...
http://mychemicalromance..../2009/01/w6.jpg - Jakoś taki nieforemnie wyszedł.
Ale czemu na zdjęciach "króluje Gerard?Gdzie reszta?Ja chciałam zobaczyć :-(
Bloood
 

Postprzez AnnC. » 6 sty 2009, o 19:28

Bloood, bo był najbliżej?
there's sunshine trapped in our hearts,
it could rise again..

muserka
Obrazek
Avatar użytkownika
AnnC.
Moderator
 
Posty: 2865
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 22:20

Postprzez Bloood » 6 sty 2009, o 19:34

Nie no, najbliżej, a reszty prawie w[spacja!]ogÓle nie było..no.

Ortografia! I wielkie litery!
Ostatnio edytowano 1 sty 1970, o 00:00 przez Bloood, łącznie edytowano 1 raz
Bloood
 

Następna strona

Powrót do Zdjęcia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron