"Załoga" MCR

Ciekawe fotki, zdjęcia z koncertów, sesje itd.

Moderatorzy: Administratorzy, Starszy moderator, Moderatorzy

Postprzez AnnC. » 14 maja 2008, o 12:09

Aga, taa, musiała być impreza, nawet się transwestyci [albo nie wiem co to, to na górze] przyplątali *padła*
there's sunshine trapped in our hearts,
it could rise again..

muserka
Obrazek
Avatar użytkownika
AnnC.
Moderator
 
Posty: 2865
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 22:20

Postprzez nieobliczalna » 14 maja 2008, o 16:02

http://anusia1217.fm.interia.pl/cortez/ ... 186797.jpg
a tam po prawej to chyba Gee stoi i się gapi haha ^^
nieobliczalna
 

Postprzez mcrfan15 » 14 maja 2008, o 16:18

nieobliczalna napisał(a):http://anusia1217.fm.interia.pl/cortez/Matt_Cortez--large-msg-12048186797.jpg
a tam po prawej to chyba Gee stoi i się gapi haha ^^

I Bob i Frank też (z tym, że Frank się nie gapi, ale człapie)

Mi także się Matt jakoś nie podoba, aleee ujdzie w tłumie ;)

http://buzznet-84.vo.llnwd.net/assets/u ... 288586.jpg <rozczula się> ta fotka jest cudowna
Siabadaba - tak o mnie mówią 8-) <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
mcrfan15
 
Posty: 1871
Dołączył(a): 1 lut 2008, o 23:02
Lokalizacja: matko bosko czenstochosko oessu majne boże

Postprzez nieobliczalna » 14 maja 2008, o 16:26

mcrfan15, a no faktycznie <jest ślepa i nie dostrzegła resztY>

http://buzznet-04.vo.llnwd.net/assets/u ... 489288.jpg haha xD

http://buzznet-20.vo.llnwd.net/assets/u ... 312215.jpg Matt przy Franku trochę.. sztywno jakoś... ;P
Ostatnio edytowano 14 maja 2008, o 16:50 przez nieobliczalna, łącznie edytowano 2 razy
nieobliczalna
 

Postprzez A*** » 14 maja 2008, o 16:39

Sto razy było pisane, żeby dawać linki odpowiednie do każdego zdjęcia, a nie do całej strony <patrzy błagalnym wzrokiem> <opadają jej ręce>
Obrazek
Pięknie mruczy!!...Albo mocniej pada, albo jestem zwariowana... :lol:
Avatar użytkownika
A***
 
Posty: 1405
Dołączył(a): 6 maja 2007, o 08:09

Postprzez agagee » 14 maja 2008, o 17:27

Be Yourself, don't take anyone's s**t and never let them take you alive
Avatar użytkownika
agagee
 
Posty: 117
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 12:52
Lokalizacja: Wejherowo

Postprzez AnnC. » 14 maja 2008, o 17:30

agagee, ale mu się tłuszczyk pomarszczył *pada* on ma taki ładny uśmiech, no po prostu go się nie da nie lubić xP

a co do tej fotki z koalą: "daddy?!"
there's sunshine trapped in our hearts,
it could rise again..

muserka
Obrazek
Avatar użytkownika
AnnC.
Moderator
 
Posty: 2865
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 22:20

Postprzez mcrfan15 » 14 maja 2008, o 18:07

O jejku, jejku http://img.photobucket.com/albums/v516/ ... ortez1.jpg a aa aaaaaaa...! <macha łapciami> <pada>
Ile razy widzę to z koalą, to leżę między kółeczkami xDxD.
Ann napisał(a):on ma taki ładny uśmiech

Haha, noooo... .
Siabadaba - tak o mnie mówią 8-) <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
mcrfan15
 
Posty: 1871
Dołączył(a): 1 lut 2008, o 23:02
Lokalizacja: matko bosko czenstochosko oessu majne boże

Postprzez AnnC. » 14 maja 2008, o 18:11

mcrfan15, i miał blond loczka! *padła* xD
there's sunshine trapped in our hearts,
it could rise again..

muserka
Obrazek
Avatar użytkownika
AnnC.
Moderator
 
Posty: 2865
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 22:20

Postprzez agagee » 14 maja 2008, o 18:13

AnnC. napisał(a):mcrfan15, i miał blond loczka! *padła* xD


Wydaje mi się, że to nie jego "blond loczek", ....tam za nim ktoś siedzi :-)
Be Yourself, don't take anyone's s**t and never let them take you alive
Avatar użytkownika
agagee
 
Posty: 117
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 12:52
Lokalizacja: Wejherowo

Postprzez A*** » 14 maja 2008, o 18:16

Matt wygląda jak taki cwaniaczek i lovelas <pada> i taki co lubi podupczyć, haha no ale nie wiem, nie znam kabana xD
Obrazek
Pięknie mruczy!!...Albo mocniej pada, albo jestem zwariowana... :lol:
Avatar użytkownika
A***
 
Posty: 1405
Dołączył(a): 6 maja 2007, o 08:09

Postprzez ditta » 14 maja 2008, o 18:29

http://anusia1217.fm.interia.pl/cortez/ ... 791059.jpg

BEZ JAJ!!!!!!!

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=fnh743&s=3

przepraszam, ale mam dziwne skojarzenia, po prostu uwielbiam tę sesję Cumminsa.

A tak btw. wspominałam, że MCRy mają sexownego technika, który mocno mnie kręci?? ile ten Cortez ma lat??
ditta
 

Postprzez A*** » 14 maja 2008, o 18:31

Hej, hej, laseczki, pamiętajcie, bez napalania się 8-)
Obrazek
Pięknie mruczy!!...Albo mocniej pada, albo jestem zwariowana... :lol:
Avatar użytkownika
A***
 
Posty: 1405
Dołączył(a): 6 maja 2007, o 08:09

Postprzez AnnC. » 14 maja 2008, o 18:31

ditta, pisałam już, urodził sie 16 kwietnia 1979. normalnie bóg, cholera.

[ Dodano: 14 Maj 2008, 20:32 ]
A***, ale to nie Way xD to co innego xD on jest taki putaśny *mrze*
there's sunshine trapped in our hearts,
it could rise again..

muserka
Obrazek
Avatar użytkownika
AnnC.
Moderator
 
Posty: 2865
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 22:20

Postprzez mcrfan15 » 14 maja 2008, o 18:33

ditta napisał(a):http://anusia1217.fm.interia.pl/cortez/Matt_C--large-msg-119828791059.jpg

BEZ JAJ!!!!!

Jak to?! Kto?! Gdzie?! <pada> *.*

Matt ma 29 lat ;)
Siabadaba - tak o mnie mówią 8-) <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
mcrfan15
 
Posty: 1871
Dołączył(a): 1 lut 2008, o 23:02
Lokalizacja: matko bosko czenstochosko oessu majne boże

Postprzez A*** » 14 maja 2008, o 18:34

Aniu, wiem to nie Way, ale nie zaśliniajmy forum, wiadomo facet przystojny, ale spokojnie ;-)
Obrazek
Pięknie mruczy!!...Albo mocniej pada, albo jestem zwariowana... :lol:
Avatar użytkownika
A***
 
Posty: 1405
Dołączył(a): 6 maja 2007, o 08:09

Postprzez ditta » 14 maja 2008, o 18:35

ojj mcrfan, haha dobre:)

29 lat?? młodziutki xD

dobra, powaga i bez ślinienia się <sięga po chusteczkę>
ditta
 

Postprzez AnnC. » 14 maja 2008, o 18:35

A***, dobra, nie ślinię, ale jest kompletnie.. ach. nieważne. no więc nie da się zaprzeczyć, że jest baaardzo, baardzo.. i wszystkie [prawie] dziewuchy na niego lecą xP
there's sunshine trapped in our hearts,
it could rise again..

muserka
Obrazek
Avatar użytkownika
AnnC.
Moderator
 
Posty: 2865
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 22:20

Postprzez Nataljja » 14 maja 2008, o 19:30

Nataljja
 

Postprzez A*** » 14 maja 2008, o 19:44

http://buzznet-04.vo.llnwd.net/assets/u ... 689096.jpg haha jakby chciał mu wylizać ucho <gleba>
Obrazek
Pięknie mruczy!!...Albo mocniej pada, albo jestem zwariowana... :lol:
Avatar użytkownika
A***
 
Posty: 1405
Dołączył(a): 6 maja 2007, o 08:09

Postprzez Rebel_Kid » 15 maja 2008, o 05:56

ditta napisał(a):http://anusia1217.fm.interia.pl/cortez/Matt_C--large-msg-119828791059.jpg

BEZ JAJ!!!!!!!
lol! :lol:
Uwielbiam tego gościa, jest po prostu taką dobrą duszą.
Rebel_Kid
 

Postprzez Gusiek » 15 maja 2008, o 14:55

Gusiek
 

Postprzez AnnC. » 15 maja 2008, o 15:26

http://www.ryanrussell.net/2007e_65.jpg hahahaha! Cortez Street w Chicago xP
there's sunshine trapped in our hearts,
it could rise again..

muserka
Obrazek
Avatar użytkownika
AnnC.
Moderator
 
Posty: 2865
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 22:20

Postprzez NaLa » 15 maja 2008, o 16:14

Haha xD Już nawet dorobił się swojej ulicy :-)
Tu gramofony, a z czasem i serato
włącz mikrofony, ziomy pochodzą z Kato
Avatar użytkownika
NaLa
 
Posty: 992
Dołączył(a): 15 lut 2008, o 20:49
Lokalizacja: Katowice

Postprzez mcrfan15 » 15 maja 2008, o 18:47

Siabadaba - tak o mnie mówią 8-) <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
mcrfan15
 
Posty: 1871
Dołączył(a): 1 lut 2008, o 23:02
Lokalizacja: matko bosko czenstochosko oessu majne boże

Postprzez Rebel_Kid » 15 maja 2008, o 19:41

Matt Cortez jest... <piska zachwytu> wspaniałym facetem <powiedziałaby coś charakterystycznego dla jej płci> i w ogóle, bardzo go lubię za to, że chłopaki mogą zawsze na niego liczyć.
Rebel_Kid
 

Postprzez AnnC. » 15 maja 2008, o 19:51

Rebel_Kid, o tak, ja się dokładam do twoich słów.
ale w ogóle on zawsze, od kiedy tylko wiedziałam o nim, był ważny dla mnie przez to, co robił dla MCR xD
there's sunshine trapped in our hearts,
it could rise again..

muserka
Obrazek
Avatar użytkownika
AnnC.
Moderator
 
Posty: 2865
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 22:20

Postprzez ditta » 15 maja 2008, o 20:38

te w mundurze... jest takie... nieprawdaż????

czemu Matt nie jest w zespole, można by móc oficjalnie do niego wzdychać. eech i by na plakatach był i na sesjach zdjęciowych:///
ditta
 

Postprzez NaLa » 15 maja 2008, o 20:41

Wielki szacunek za to, co ci ludzie robią. Są w każdej potrzebie, i widać, że można na nich polegać :-)
Tu gramofony, a z czasem i serato
włącz mikrofony, ziomy pochodzą z Kato
Avatar użytkownika
NaLa
 
Posty: 992
Dołączył(a): 15 lut 2008, o 20:49
Lokalizacja: Katowice

Postprzez bebok » 16 maja 2008, o 18:53

Widzę, że temat się przydał :) Cieszę się :D
A te golasy... haha xD Widać, że kawał świra jak każdy z nas <ma na myśli rower> xD
bebok
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Zdjęcia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron