Teraz Rock - OWF

Artykuły z gazet, czasopism itd.

Moderatorzy: Administratorzy, Starszy moderator, Moderatorzy

Teraz Rock - OWF

Postprzez Linnet » 4 sie 2011, o 18:55

http://img594.imageshack.us/img594/3895 ... 400000.jpg

Łapcie relację z OWF. Ale Nas chwalą <robi fak je>
Avatar użytkownika
Linnet
 
Posty: 585
Dołączył(a): 14 lis 2010, o 19:08
Lokalizacja: Kraków

Re: Teraz Rock - OWF

Postprzez joannaway » 4 sie 2011, o 19:27

O jeeee! I nawet fotkę fajną dali :-D Porządne czasopismo pisze o porządnych rzeczach :-D (robi zaciesz i jutro pędzi do sklepu :lol: )
Avatar użytkownika
joannaway
 
Posty: 37
Dołączył(a): 30 mar 2011, o 19:01
Lokalizacja: Nibylandia :)

Re: Teraz Rock - OWF

Postprzez Lu. » 4 sie 2011, o 22:16

czytałam w empiku, stałam i się śmiałam do gazety! : D
Avatar użytkownika
Lu.
 
Posty: 215
Dołączył(a): 12 gru 2010, o 22:33
Lokalizacja: TM

Re: Teraz Rock - OWF

Postprzez Sabinia » 5 sie 2011, o 15:45

joannaway, no fota super! relacja zresztą też fajna :D obiektywna, bardzo miło o nas fanach, już sam początek recenzji "17 czerwca najważniejszy był dla mnie koncert My Chemical Romance" wywołał u mnie uśmiech. Kupiłam oczywiście ten numer.
Gazetka porządna :-D , ale byłaby porządniejsza, gdyby osoba pisząca rezenzję sundtracku do Transformersa 3 nie kwalifikowała MCR do emo :-/
Avatar użytkownika
Sabinia
 
Posty: 90
Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 19:53
Lokalizacja: Łódź

Re: Teraz Rock - OWF

Postprzez jabłkoo » 5 sie 2011, o 21:00

Lu., dokładnie! Nie chciałam wydawać kasy, więc poszłam i po chamsku zaczęłam czytać. Morda mi się tak cieszyła, tylko końcówka mnie strasznie rozwaliła... czy autor sugeruje, że Gee ma coś nie tak z głosem :lol: ?
jabłkoo
 

Re: Teraz Rock - OWF

Postprzez ChemicznyPłaz » 6 sie 2011, o 20:53

Fajnie, fajnie. Nie zjeździli nas, ahaha :D Fotka Gerarda jest świetna
I wonder how Gerard feels with his one hotdog child and asian backbending wife

Mój TumblrKonto na kinomaniaku
Avatar użytkownika
ChemicznyPłaz
Moderator
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 14 lip 2009, o 20:33
Lokalizacja: (koło Żywca)

Re: Teraz Rock - OWF

Postprzez Vectress » 9 sie 2011, o 20:52

Widziałam!
Fajnie, że napisali cokolwiek o koncercie, do tego świetne zdjęcie Gerarda.
"Najbardziej niesamowita sztuka wychodzi od ludzi, którzy żyją tak, jakby nie miało być jutra." - Marilyn Manson
Avatar użytkownika
Vectress
 
Posty: 224
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 18:07
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do Skany, artykuły

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron