Afterparty Warszawa

Wszystkie rozmowy na temat wydarzenia z dnia 17.06.2011.

Moderatorzy: Administratorzy, Starszy moderator, Moderatorzy

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez veruleczek » 30 maja 2011, o 16:00

czyli jak w końcu? wyjście A i ... i co? :D bo gubię się , a chciałabym się z wami zobaczyć ludziska!
Gerard Way will go to heaven cause
he's too hot for hell.
Avatar użytkownika
veruleczek
 
Posty: 773
Dołączył(a): 18 sie 2010, o 22:23
Lokalizacja: ostrowiec św.

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez micc » 30 maja 2011, o 20:37

no wyjscie A, czekamy i jedziemy do Zielonej Gesi.
micc
 

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez SleepingBeauty » 9 cze 2011, o 19:03

No więc ja też się zgłaszam. +2 koleżanki.

1. Micc (+moze men)
2. Meri
3. Progresywna + 2 osoby
4. Bonjour + 2 kolezanki - PO MOBY'M.
5. Sistema
6. Now I know... [po MOBY'm]
7. mnemosis + 1 osoba [prawdopodobnie po MOBY'
8.
9. konieckropka
10. Little Susie (+ koleżanka) [po Mobym]
11.Sleeping Beauty (+2 koleżanki)
“Look at me, with my pretty bracelet and tiara... I'm a f****n' princess!” - Gerard Way
Avatar użytkownika
SleepingBeauty
 
Posty: 149
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 01:06
Lokalizacja: Nibylandia

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez veruleczek » 9 cze 2011, o 19:39

1. Micc (+moze men)
2. Meri
3. Progresywna + 2 osoby
4. Bonjour + 2 kolezanki - PO MOBY'M.
5. Sistema
6. Now I know... [po MOBY'm]
7. mnemosis + 1 osoba [prawdopodobnie po MOBY'
8.
9. konieckropka
10. Little Susie (+ koleżanka) [po Mobym]
11.Sleeping Beauty (+2 koleżanki)
12.Veruleczek (+3 kolegów, ładnych kolegów haha xd)
Avatar użytkownika
veruleczek
 
Posty: 773
Dołączył(a): 18 sie 2010, o 22:23
Lokalizacja: ostrowiec św.

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez micc » 9 cze 2011, o 21:30

1. Micc + 2 osoby
2. Meri
3. Progresywna + 2 osoby
4. Bonjour + 2 kolezanki - PO MOBY'M.
5. Sistema
6. Now I know... [po MOBY'm]
7. mnemosis + 1 osoba [prawdopodobnie po MOBY'
8.
9. konieckropka
10. Little Susie (+ koleżanka) [po Mobym]
11.Sleeping Beauty (+2 koleżanki)
12.Veruleczek (+3 kolegów, ładnych kolegów haha xd)

niech nastepna osoba sie wpisze pod numerkiem 8 ;)
micc
 

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez green_color » 10 cze 2011, o 11:59

1. Micc + 2 osoby
2. Meri
3. Progresywna + 2 osoby
4. Bonjour + 2 kolezanki - PO MOBY'M.
5. Sistema
6. Now I know... [po MOBY'm]
7. mnemosis + 1 osoba [prawdopodobnie po MOBY'M]
8. green_color [po Moby' m]
9. konieckropka
10. Little Susie (+ koleżanka) [po Mobym]
11.Sleeping Beauty (+2 koleżanki)
12.Veruleczek (+3 kolegów, ładnych kolegów haha xd)
13. Hurricane [po Moby' m]
It takes a while to tell stories, I think it's because I was drunk for three years
Avatar użytkownika
green_color
 
Posty: 87
Dołączył(a): 17 lut 2011, o 21:01
Lokalizacja: Zduny, Wielkopolska

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez ChemicznyPłaz » 12 cze 2011, o 10:23

1. Micc + 2 osoby
2. Meri
3. Progresywna + 2 osoby
4. Bonjour + 2 kolezanki - PO MOBY'M.
5. Sistema
6. Now I know... [po MOBY'm]
7. mnemosis + 1 osoba [prawdopodobnie po MOBY'M]
8. green_color [po Moby' m]
9. konieckropka
10. Little Susie (+ koleżanka) [po Mobym]
11.Sleeping Beauty (+2 koleżanki)
12.Veruleczek (+3 kolegów, ładnych kolegów haha xd)
13. Hurricane [po Moby' m]
14. ChemicznyPłaz + ZielonyTrzepotMotyla (jak mi się uda ja przekonać)
I wonder how Gerard feels with his one hotdog child and asian backbending wife

Mój TumblrKonto na kinomaniaku
Avatar użytkownika
ChemicznyPłaz
Moderator
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 14 lip 2009, o 20:33
Lokalizacja: (koło Żywca)

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez Whatsername » 12 cze 2011, o 15:43

1. Micc + 2 osoby
2. Meri
3. Progresywna + 2 osoby
4. Bonjour + 2 kolezanki - PO MOBY'M.
5. Sistema
6. Now I know... [po MOBY'm]
7. mnemosis + 1 osoba [prawdopodobnie po MOBY'M]
8. green_color [po Moby' m]
9. konieckropka
10. Little Susie (+ koleżanka) [po Mobym]
11.Sleeping Beauty (+2 koleżanki)
12.Veruleczek (+3 kolegów, ładnych kolegów haha xd)
13. Hurricane [po Moby' m]
14. ChemicznyPłaz + ZielonyTrzepotMotyla (jak mi się uda ja przekonać)
15. Whatsername (+ siostra)

Boże, nie mogę się już doczekać tego piątku!! ;D
Whatsername
 

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez ChemicznyPłaz » 12 cze 2011, o 17:57

Ja mam takie pytanko albo stwierdzenie: spotykam się podczas koncertu Moby'ego z PumpkinPie, po koncercie chciałabym z tą "drugą grupą" iść do pubu, bo ja nie wiem, gdzie to jest... Obie grupy spotykają się w tym samym miejscu?
I wonder how Gerard feels with his one hotdog child and asian backbending wife

Mój TumblrKonto na kinomaniaku
Avatar użytkownika
ChemicznyPłaz
Moderator
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 14 lip 2009, o 20:33
Lokalizacja: (koło Żywca)

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez micc » 12 cze 2011, o 18:21

ChemicznyPłaz, no w zalozeniu tak ;) tylko jak tak przeliczylam to nas sporo bedzie, ale mimo to jakos sie ulokoujemy, oby tylko deszcz nie padal.
Mysle, ze dobrze by bylo, zeby ktos, kto kojarzy gdzie trzeba dojechac i orientuje sie w Warszawie zaopiekowal sie grupka po Mobym i skontaktowal wtedy ewentualnie z kims z nas z pierwszej grupki.
micc
 

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez QuickSilence » 13 cze 2011, o 13:21

mam pytanie. Czy mogłabym się jeszcze dołączyć z koleżanką?Tylko że my jesteśmy niepełnoletnie i nie chcemy robić problemu...
QuickSilence
 

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez micc » 13 cze 2011, o 14:16

nie podejrzewam, zeby byl jakis wielki problem, ale ja uprzedzam, nie mam zamiaru brac odpowiedzialnosci za nikogo, wiec jesli juz, to musicie rodzicow poinformowac, gdzie jestescie co robicie, zeby nie bylo problemow w razie czego.
W samym pubie nie powinno byc problemow jak nie bedziecie jakos szalec i chlac ;)
micc
 

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez QuickSilence » 13 cze 2011, o 15:05

obydwie raczej nie pijące :D Mamy pociąg do domu dopiero o 5 i nie specjalnie mamy co ze sobą zrobić do tego czasu :D
to jak wszystko ok to również się dopiszemy.
1. Micc + 2 osoby
2. Meri
3. Progresywna + 2 osoby
4. Bonjour + 2 kolezanki - PO MOBY'M.
5. Sistema
6. Now I know... [po MOBY'm]
7. mnemosis + 1 osoba [prawdopodobnie po MOBY'M]
8. green_color [po Moby' m]
9. konieckropka
10. Little Susie (+ koleżanka) [po Mobym]
11.Sleeping Beauty (+2 koleżanki)
12.Veruleczek (+3 kolegów, ładnych kolegów haha xd)
13. Hurricane [po Moby' m]
14. ChemicznyPłaz + ZielonyTrzepotMotyla (jak mi się uda ja przekonać)
15. Whatsername (+ siostra)
16.QuickSilence
17.LubieDonuty
QuickSilence
 

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez micc » 13 cze 2011, o 20:06

tak teraz wpadlam na to jeszcze (za sprawa facebooka), ze przeciez jest mc donalds 24h stosunkowo w centrum ;)
sprawdze jeszcze dojazd tam, zebysmy mieli to w odwodzie ;)
micc
 

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez Kędzior » 13 cze 2011, o 21:59

Będę tam z wami, także joł i do zobaczyska!

1. Micc + 2 osoby
2. Meri
3. Progresywna + 2 osoby
4. Bonjour + 2 kolezanki - PO MOBY'M.
5. Sistema
6. Now I know... [po MOBY'm]
7. mnemosis + 1 osoba [prawdopodobnie po MOBY'M]
8. green_color [po Moby' m]
9. konieckropka
10. Little Susie (+ koleżanka) [po Mobym]
11.Sleeping Beauty (+2 koleżanki)
12.Veruleczek (+3 kolegów, ładnych kolegów haha xd)
13. Hurricane [po Moby' m]
14. ChemicznyPłaz + ZielonyTrzepotMotyla (jak mi się uda ja przekonać)
15. Whatsername (+ siostra)
16.QuickSilence
17.LubieDonuty
18.Kędzior
Avatar użytkownika
Kędzior
 
Posty: 66
Dołączył(a): 5 maja 2011, o 14:13

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez bonjourdisko » 13 cze 2011, o 23:43

trzeba sie wymienic nr telefonow chyba, przynajmniej grupkami- osoby idace po mobym miedzysobą, a tamte także.
więc skończone wszystko między nami
nie zobaczę cię więcej na ziemi
tłukę więc o drzewo koszyk z malinami
pocałunkami naszemi

http://ochdearme.tumblr.com
http://www.lastfm.pl/user/bonjour_disko
Avatar użytkownika
bonjourdisko
 
Posty: 93
Dołączył(a): 14 maja 2011, o 13:50
Lokalizacja: Francja

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez QuickSilence » 14 cze 2011, o 18:17

luduu!

"Znamy godzinny rozkład jazdy tegorocznego Orange Warsaw Festival. W piątek zagrają dla Was: 19:45: Zwycięzcy WOW! Music Awards, 20:10: Michał Szpak, 20:40: My Chemical Romance, 22:00: Skunk Anansie, 23:30: MOBY. - co za tym idzie, kartki będą widoczne :D"

to pojawiło się na fejsie. Na stronie OWF nic jeszcze nie ma więc nie wiem czy to oficjalne no ale...Nie chcę siać paniki czy czegośtam ale jak to ogarniamy? Popieram Bonjourdisko z wymienieniem się numerami, chociaż z przewodniczącymi(?) grup :)
QuickSilence
 

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez Etre » 14 cze 2011, o 18:42

QucikSilence, ta informacja pojawiła się na fejsie Orange. Jest oficjalna.
Etre
 

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez micc » 14 cze 2011, o 18:46

No...ja generalnie ide na OWF dla MCR i Skunk Anansie, wiec....ja bede sie dopiero po SA zbierac.
Tak wiec moze zweryfikujemy liste, kto chce zostawac na Skunk, a kto nie, bo inaczej nie da sie nic ogarnac.

Grupa 1 PO MCR
[osoba kontaktowa: ???]
1.

Grupa 2 PO SKUNK ANANSIE
[osoba kontaktowa: ???]
1.Micc

Grupa 3 PO MOBY'M [osoba kontaktowa: ???]
1. Bonjour + 2 kolezanki
2. Now I know... [po MOBY'm]
3. mnemosis + 1 osoba [prawdopodobnie po MOBY'M]
4. green_color [po Moby' m]
5. Little Susie (+ koleżanka) [po Mobym]
6. Hurricane [po Moby' m]

PRZECYZUJCIE SIE:

2. Meri
3. Progresywna + 2 osoby
5. Sistema
9. konieckropka
11.Sleeping Beauty (+2 koleżanki)
12.Veruleczek (+3 kolegów, ładnych kolegów haha xd)
14. ChemicznyPłaz + ZielonyTrzepotMotyla (jak mi się uda ja przekonać)
15. Whatsername (+ siostra)
16.QuickSilence
17.LubieDonuty
18.Kędzior
micc
 

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez konieckropka » 14 cze 2011, o 19:12

Grupa 1 PO MCR [osoba kontaktowa: ???]
1. konieckropka

Grupa 2 PO SKUNK ANANSIE [osoba kontaktowa: ???]
1.Micc

Grupa 3 PO MOBY'M [osoba kontaktowa: ???]
1. Bonjour + 2 kolezanki
2. Now I know... [po MOBY'm]
3. mnemosis + 1 osoba [prawdopodobnie po MOBY'M]
4. green_color [po Moby' m]
5. Little Susie (+ koleżanka) [po Mobym]
6. Hurricane [po Moby' m]

PRZECYZUJCIE SIE:
2. Meri
3. Progresywna + 2 osoby
5. Sistema

11.Sleeping Beauty (+2 koleżanki)
12.Veruleczek (+3 kolegów, ładnych kolegów haha xd)
14. ChemicznyPłaz + ZielonyTrzepotMotyla (jak mi się uda ja przekonać)
15. Whatsername (+ siostra)
16.QuickSilence
17.LubieDonuty
18.Kędzior
Avatar użytkownika
konieckropka
 
Posty: 96
Dołączył(a): 26 sty 2011, o 15:23
Lokalizacja: Kraków/Nowy Sącz

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez Whatsername » 14 cze 2011, o 19:44

Grupa 1 PO MCR [osoba kontaktowa: ???]
1. konieckropka

Grupa 2 PO SKUNK ANANSIE [osoba kontaktowa: ???]
1.Micc
2. Whatsername (+siostra)

Grupa 3 PO MOBY'M [osoba kontaktowa: ???]
1. Bonjour + 2 kolezanki
2. Now I know... [po MOBY'm]
3. mnemosis + 1 osoba [prawdopodobnie po MOBY'M]
4. green_color [po Moby' m]
5. Little Susie (+ koleżanka) [po Mobym]
6. Hurricane [po Moby' m]


PRZECYZUJCIE SIE:
2. Meri
3. Progresywna + 2 osoby
5. Sistema
11.Sleeping Beauty (+2 koleżanki)
12.Veruleczek (+3 kolegów, ładnych kolegów haha xd)
14. ChemicznyPłaz + ZielonyTrzepotMotyla (jak mi się uda ja przekonać)
16.QuickSilence
17.LubieDonuty
18.Kędzior
Whatsername
 

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez ChemicznyPłaz » 14 cze 2011, o 20:43

Grupa 1 PO MCR [osoba kontaktowa: ???]
1. konieckropka

Grupa 2 PO SKUNK ANANSIE [osoba kontaktowa: ???]
1.Micc
2. Whatsername (+siostra)

Grupa 3 PO MOBY'M [osoba kontaktowa: ???]
1. Bonjour + 2 kolezanki
2. Now I know... [po MOBY'm]
3. mnemosis + 1 osoba [prawdopodobnie po MOBY'M]
4. green_color [po Moby' m]
5. Little Susie (+ koleżanka) [po Mobym]
6. Hurricane [po Moby' m]
7. ChemicznyPłaz + ZielonyTrzepotMotyla
I wonder how Gerard feels with his one hotdog child and asian backbending wife

Mój TumblrKonto na kinomaniaku
Avatar użytkownika
ChemicznyPłaz
Moderator
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 14 lip 2009, o 20:33
Lokalizacja: (koło Żywca)

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez bonjourdisko » 14 cze 2011, o 21:31

ja z kolezankami przychodze dopiero bezposrednio na my chem, wychodzimy bezposrednio po mobym, wyjscie A, ogarniemy jakos tylko znalezc osobe kontaktowa:) od biedy moge byc ja,ale naprawde od biedy.
więc skończone wszystko między nami
nie zobaczę cię więcej na ziemi
tłukę więc o drzewo koszyk z malinami
pocałunkami naszemi

http://ochdearme.tumblr.com
http://www.lastfm.pl/user/bonjour_disko
Avatar użytkownika
bonjourdisko
 
Posty: 93
Dołączył(a): 14 maja 2011, o 13:50
Lokalizacja: Francja

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez Don'tNeedTheSystem » 15 cze 2011, o 09:24

A kiedy mniej-więcej planujecie skończyć afterparty? ;-)
Don't need the system
We can kill them if we try
Avatar użytkownika
Don'tNeedTheSystem
 
Posty: 15
Dołączył(a): 12 cze 2011, o 17:16
Lokalizacja: Krosno

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez Progresywna » 15 cze 2011, o 12:57

Sorry, ja jeszcze nie wiem, czy w ogóle pójdę na afterparty, bo coś przeczuwam, że będę zbyt zmęczona :-|
Najprawdopodobniej więc jednak nie idę. Mam pociąg o 24:20 i tym chcę pojechać, o 4 rano mam następny i na pewno nie wytrzymam tyle czekać :P
A wolę zostać na chwilę na SA niż iść do baru ;-)
Progresywna
 

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez bonjourdisko » 15 cze 2011, o 13:52

no nie sadze ze dlugo posiedzimy, gdyz polowa pewnie bedzie miala pociagi :)
mysle,ze warto poczekac wlasnie do godziny, od ktorej mniej wiecej beda odjezdzaly pociagi. ja mam na tyle dobrze,ze smigam potem na Mirów więc tym samym tramwajem czy tam autobusem pojedziemy (w sensie,z ludzmi,ktorzy na centralny chca)
więc skończone wszystko między nami
nie zobaczę cię więcej na ziemi
tłukę więc o drzewo koszyk z malinami
pocałunkami naszemi

http://ochdearme.tumblr.com
http://www.lastfm.pl/user/bonjour_disko
Avatar użytkownika
bonjourdisko
 
Posty: 93
Dołączył(a): 14 maja 2011, o 13:50
Lokalizacja: Francja

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez ChemicznyPłaz » 15 cze 2011, o 15:47

To po koncertach spotykamy się przy wejściu/wyjściu B czy C? Bo ja się na serio już gubię, nie wiem gdzie jest ten pub a od jutra brak dostępu do neta.
I wonder how Gerard feels with his one hotdog child and asian backbending wife

Mój TumblrKonto na kinomaniaku
Avatar użytkownika
ChemicznyPłaz
Moderator
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 14 lip 2009, o 20:33
Lokalizacja: (koło Żywca)

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez Sharp » 15 cze 2011, o 17:39

Grupa 1 PO MCR [osoba kontaktowa: ???]
1. konieckropka

Grupa 2 PO SKUNK ANANSIE [osoba kontaktowa: ???]
1.Micc
2. Whatsername (+siostra)

Grupa 3 PO MOBY'M [osoba kontaktowa: ???]
1. Bonjour + 2 kolezanki
2. Now I know... [po MOBY'm]
3. mnemosis + 1 osoba [prawdopodobnie po MOBY'M]
4. green_color [po Moby' m]
5. Little Susie (+ koleżanka) [po Mobym]
6. Hurricane [po Moby' m]
7. ChemicznyPłaz + ZielonyTrzepotMotyla
8. Szarp + her fręd
ЙОЛО
Avatar użytkownika
Sharp
Administrator
 
Posty: 5766
Dołączył(a): 14 kwi 2007, o 09:11
Lokalizacja: Łódź

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez micc » 15 cze 2011, o 17:48

UMOWMY SIE PRZY WYJSCIU B!
micc
 

Re: Afterparty Warszawa

Postprzez nusia » 15 cze 2011, o 18:47

Grupa 1 PO MCR [osoba kontaktowa: ???]
1. konieckropka

Grupa 2 PO SKUNK ANANSIE [osoba kontaktowa: ???]
1.Micc
2. Whatsername (+siostra)

Grupa 3 PO MOBY'M [osoba kontaktowa: ???]
1. Bonjour + 2 kolezanki
2. Now I know... [po MOBY'm]
3. mnemosis + 1 osoba [prawdopodobnie po MOBY'M]
4. green_color [po Moby' m]
5. Little Susie (+ koleżanka) [po Mobym]
6. Hurricane [po Moby' m]
7. ChemicznyPłaz + ZielonyTrzepotMotyla
8. Szarp + her fręd
9.Nala
10.nusia
nusia: my jesteśmy trójką puchaczy, trójką puchaczy i nie umiemy tańczyć czaczy ^^
Kris-O: hahaha przeczytałem trójką ruchaczy XD
mcrfan15: my jesteśmy trójką ruchaczy, my zadmy w lesie posłuchu ruchu, ruchu <pada>
Avatar użytkownika
nusia
 
Posty: 309
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 10:19
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Koncert w Polsce

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron