Gerard tatusiem!

Najświeższe newsy o zespole.

Moderatorzy: Administratorzy, Starszy moderator, Moderatorzy

Postprzez Natalia » 30 maja 2009, o 09:19

Ee, wątpie, przecież to nie są gwiazdy takiego formatu jak Angelina i Brad xD Raczej nie będą mieć milionów sesji w każdej gazecie za miliony dolarów ;-)
Avatar użytkownika
Natalia
Administrator
 
Posty: 1910
Dołączył(a): 12 kwi 2007, o 15:49
Lokalizacja: Kraków i Warszawa

Postprzez AnnC. » 30 maja 2009, o 09:25

A***, też sądzę, że nie stać ich na takie głupoty. w sensie, że nie są zdolni do takich rzeczy, zechcą trzymać Bandytkę z dala od kamer i aparatów :)
there's sunshine trapped in our hearts,
it could rise again..

muserka
Obrazek
Avatar użytkownika
AnnC.
Moderator
 
Posty: 2865
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 22:20

Postprzez biała_dama » 30 maja 2009, o 10:24

To w końcu to chyba Bandyta a nie Bandytka :) czy ja mam problemy z czytaniem ze zrozumieniem :)?
No i gratulować mamie i tacie ;)
biała_dama
 

Postprzez AnnC. » 30 maja 2009, o 10:33

biała_dama, Bandytka, bo Onet jest niedorobiony i przekręcił newsa z People.com
there's sunshine trapped in our hearts,
it could rise again..

muserka
Obrazek
Avatar użytkownika
AnnC.
Moderator
 
Posty: 2865
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 22:20

Postprzez biała_dama » 30 maja 2009, o 10:48

No to fajnie taka mała, okrąglutka, Bandytka do schrupania :)
biała_dama
 

Postprzez Miss Midnight » 30 maja 2009, o 11:23

AnnC., pewnie stwierdzili, że bandyta to rodzaj męski <ściana>
Niech się chowa zdrowo i szczęśliwie ^^ <rozczula się>
Miss Midnight
 

Postprzez AnnC. » 30 maja 2009, o 11:39

Miss Midnight, tylko, że na stronie People.com końskimi literami pisze DAUGHTER xD
there's sunshine trapped in our hearts,
it could rise again..

muserka
Obrazek
Avatar użytkownika
AnnC.
Moderator
 
Posty: 2865
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 22:20

Postprzez Nanny » 30 maja 2009, o 12:30

Och! Jakie to cudowne! Dziewczynka? Miałam nadzieję że to będzie chłopiec ;P ale i tak się bardzo cieszę, gratuluje rodzicom! Ale Bandit? urocze, ale takie dziwne.
Nanny
 

Postprzez Caps Lock » 30 maja 2009, o 19:11

Hahaha imie wybrali urocze, ale mam nadzieję że je jednak zmienia xD Gee jest pewnie strasznie dumny, nie mogę się doczekać zdjęć malucha ;))
Caps Lock
 

Postprzez Firankaaa666 » 30 maja 2009, o 19:13

ja tez się zdjęć nie mogę doczekać ;D
a imie to moim zdaniem LynZ wymysliła :D
Firankaaa666
 

Postprzez AnnC. » 30 maja 2009, o 19:36

Firankaaa666, jego też stać na takie dziwactwa, myślę, że połączyli siły i wymyślili to Bandit wspólnie ;)
there's sunshine trapped in our hearts,
it could rise again..

muserka
Obrazek
Avatar użytkownika
AnnC.
Moderator
 
Posty: 2865
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 22:20

Postprzez Caps Lock » 30 maja 2009, o 19:40

Ale to dziecko będzie miało rockenrollowe życie, od małego bedzie miało styczność z TAKĄ* muzyka ;D

*Raczej nie ma czego pozazdroscić tym których rodzice uczą w szkole muzycznej, bo mają przesrane pod wieloma względami xD
Caps Lock
 

Postprzez MissMurder » 30 maja 2009, o 20:49

jej jak ja się ciesze ! normalnie skacze z radości xd
Co do imienia: Oryginalne. 8-) Właśnie czegoś takiego spodziewałam się po Gee i LynZ, a co do zdjęć malucha: Mam nadzięje, że nasza parka nie pozwoli, żeby Bandit stała się taką "świeżą ploteczką", a jednak muszę powiedzieć, że bardzo chciałabym zobaczyć ich córeczkę :mrgreen:
MissMurder
 

Postprzez Firankaaa666 » 31 maja 2009, o 07:08

ja się o tym pierwsza dowiedziałam a potem wszystkim laskom z klasy :D

a one takie miny jakby zobaczyły kolesia bez spodni xD
Firankaaa666
 

Postprzez Chemikill » 31 maja 2009, o 09:50

Ładne imię, orginalne ale nie głupie (Mowgli?). Wydaje mi się że dopasowane do obojga rodziców. Nie mogę się doczekać zdjęcia małej Bandytki ;-) .....
Chemikill
 

Postprzez Caps Lock » 31 maja 2009, o 17:36

To imie rzeczywiscie jest oryginalne ale jak dla mnie wcale nie ładne. Wyobrźcie sobie że wołają swoje dziecko z podwórka "bandytko chodz na obiad!" xDDD
Caps Lock
 

Postprzez AnnC. » 31 maja 2009, o 18:27

...a Bandit do tatusia: "Spier****j stary, nie widzisz, że się bawię?!" *Ómiera*.
już sobie wyobrażam, jaki Way jest w skowronkach i jak ją będzie rozpieszczał ;> i też raczej nie sądzę, że opublikują gdzieś jakieś zdjęcia. chyba, że na Twitterze Gerard coś wrzuci ;P
there's sunshine trapped in our hearts,
it could rise again..

muserka
Obrazek
Avatar użytkownika
AnnC.
Moderator
 
Posty: 2865
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 22:20

Postprzez Nanny » 31 maja 2009, o 19:12

Już sobie wyobrażam Gee bawiącego się z Bandit w akuku i inne gry ;P albo Gee z wózeczkiem <3
Nanny
 

Postprzez MissMurder » 31 maja 2009, o 19:23

Wyobrażacie sobie Gerarda i Lynz jak zmieniają dziecku pieluchy? :lol:
MissMurder
 

Postprzez Avi » 31 maja 2009, o 19:34

Ja tam już widzę, jak Gerard z zapałem szaleńca maluje jakieś stwory na ścianach pokoju małej Bandit:D. I mogę sobie wyobrazić jak za parę lat kruczowłosa Bandytka będzie chichotać na widok swojego starego w masce Vadera mówiącego: 'Bandit I'm your father'!!! <mrze>.
Generalnie, mimo, że imię dziwaczne, to jakoś tak do nich pasuje:).
Avatar użytkownika
Avi
 
Posty: 206
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 19:28
Lokalizacja: Legnica

Postprzez szyszunia » 31 maja 2009, o 20:52

właśnie to imię do nich tak pasuje, że nie umiem sobie już wyobrazić innego imienia dla ich dziecka, zresztą czy to imię ma szanse nie pasować do tej małej :lol:

ja tam nie widzę Gerarda z małym dzieckiem :shock: jakoś...nie umiem sobie tego wyobrazić... zupełnie tak jakbym ja miała mieć dziecko <ucieka>
"Dziennikarka wyciąga bilety na koncert My Chemical Romance
Ray: Patrz. Bilety na koncert
Dziennikarka:Potrzebujecie tego?
Ray:To dla nas?"
Avatar użytkownika
szyszunia
 
Posty: 50
Dołączył(a): 15 gru 2008, o 19:35
Lokalizacja: Tychy/Kraków

Postprzez BloodFlood » 1 cze 2009, o 20:16

Najlepiej jak Bandit będzie mieć jakieś 5 lat i zacznie na spacerach uciekać od rodziców.xD Na całe Los Angeles: "Bandit", a ludzie policje jeszcze wezwą :lol: .
BloodFlood
 

Postprzez szyszunia » 1 cze 2009, o 22:20

BloodFlood napisał(a):Najlepiej jak Bandit będzie mieć jakieś 5 lat i zacznie na spacerach uciekać od rodziców.xD Na całe Los Angeles: "Bandit", a ludzie policje jeszcze wezwą :lol: .


niezła wizja... hahhaa... a ona odwróci się pokaże im język i ucieknie jeszcze dalej...

a w przyszłości to będzie kobieta z temperamentem dopiero :lol:
Avatar użytkownika
szyszunia
 
Posty: 50
Dołączył(a): 15 gru 2008, o 19:35
Lokalizacja: Tychy/Kraków

Postprzez viola » 2 cze 2009, o 10:20

BloodFlood napisał(a):Najlepiej jak Bandit będzie mieć jakieś 5 lat i zacznie na spacerach uciekać od rodziców.xD Na całe Los Angeles: "Bandit", a ludzie policje jeszcze wezwą :lol: .

nie no, może tak zle to nie będzie :p
to imię jednak bardziej by do chłopca pasowało.....
viola
 

Postprzez House_Of_Wolves » 2 cze 2009, o 11:18

Mi właśnie to imię przypadło do gustu. Bardziej wg mnie pasuje do dziewczynki. ;) Wyobrażam sobie taką małą Bandit w kiteczkach z rodzicami za rączkę. :D
House_Of_Wolves
 

Postprzez lady-of-sorrows » 26 lip 2009, o 08:52

Hah. Jutro nasza mała Bandit kończy 2 miesiące. Podobno w internecie krążą jakieś jej foty. Dogrzebał się już do nich ktoś z was? Bo ja nie. Trafiłam tylko na pare fake-ów.

Wogóle, jakoś ostatnio ucichło w tym temacie. Widać, że państwo Way, na prawdę dobrze chronią swój skarb przed mediami. Może i dobrze, ale bądź co bądź, nie moge się doczekać żeby zobaczyć tego małego cukieraska ^^
lady-of-sorrows
 

Postprzez A*** » 26 lip 2009, o 10:03

lady-of-sorrows napisał(a):Hah. Jutro nasza mała Bandit kończy 2 miesiące.


Jaka tam ona nasza <padła> I dobrez że nie ma jej zdjęć, mam nadzieje że jeszcze przez długi czas ich nie będzie, bo to nie jest żadna maskotka.
Obrazek
Pięknie mruczy!!...Albo mocniej pada, albo jestem zwariowana... :lol:
Avatar użytkownika
A***
 
Posty: 1405
Dołączył(a): 6 maja 2007, o 08:09

Postprzez lady-of-sorrows » 26 lip 2009, o 16:18

No tak. Ale i tak jestem ciekawa jak to cudo wygląda. Jak to nie nasza?! Nasza. Jak MCR nasze, to i Bandycia też xD W końcu chyba każdy z nas cieszy sie z jej przybycia i zyczy jej jak najlepiej xD można by powiedzieć, że jesteśmy takimi jej Ciociami i Wujkami xD ^^ Pac. Nie no. Wogóle co ja piszę. Nie, nie przejmujcie się treścią tego posta. Dzisiaj mi się coś na mózg rzuca. Może ja już się nie wypowiem dalej. <milczy>
lady-of-sorrows
 

Postprzez Firankaaa666 » 27 lip 2009, o 17:52

noo.. http://media.photobucket.com/image/band ... 9l.jpg?o=1 dawał ktoś to tu już ? ; >
Firankaaa666
 

Postprzez czubeq » 27 lip 2009, o 17:54

Jaki słit dzieciak! :(
Avatar użytkownika
czubeq
 
Posty: 183
Dołączył(a): 22 lut 2008, o 16:17
Lokalizacja: Hogsmeade.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do News

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron